ترویج خواندن: چه کردهایم؟ چه میکنند؟
ترویج خواندن: چه کردهایم؟ چه میکنند؟ مقوله کتابخوانی، دسترسي به اطلاعات و ترويج مطالعه از مؤلفههاي اصلي دنياي جديد است. با کتاب خوب است که انسان رشد ميکند و براي …
Read Moreترویج خواندن: چه کردهایم؟ چه میکنند؟ مقوله کتابخوانی، دسترسي به اطلاعات و ترويج مطالعه از مؤلفههاي اصلي دنياي جديد است. با کتاب خوب است که انسان رشد ميکند و براي …
Read Moreمتن ها را چگونه می خوانیم؟ تنها حس از حواس پنجگانه انسان که هنگام خواندن بیشترین استفاده را دارد، بینایی است. حرکات چشم انسان، نمود حرکتی این حس است. به …
Read Moreمدرسه اینترنتی خواندن خدمات مشاورۀ خوانندگان در کتابخانههای عمومی (جلسه 1)/ مقدمه، تاریخچه و چیستی مشاورۀ خوانندگان/ تاریخ: 1394/09/16 مقدمه: دو رخدادی که برای شما هم اتفاق افتاده است! کتابخانه- …
Read Moreچه کسی از مشتری پروپا قرص بدش میآید؟: کتابخانهمان را به یک برند تبدیل کنیم! برند چیست و چه اهمیتی دارد؟ وقتی برای خرید یک خوراکی وارد فروشگاه میشوید و …
Read Moreعلم اطلاعات و سامانه های اطلاعاتی عصب پایه، رویکردی نو متناسب با پیشرفت بشر در پردازش اطلاعات علم اطلاعات، موضوعات و زمینههای پژوهشی فراوانی را دربردارد. یکی از این زمینههای …
Read Moreمعیارهای برندسازی شخصی معتبر و مؤثر برای کتابداران دانشگاهی در کتابخانههای دانشگاه سینز مالزی نویسندگان: رسنانی احمد [۱] لیلی هاشم [۲]، نورآسیه هارون* [۳] ترجمه: حمیده جعفری پاورسی** چکیده این …
Read Moreآیا کتابخانهها روح خود را با شیطان معامله میکنند! مدتی است به استفاده از دو واژه مشتری و کاربر میاندیشم و فرصت کافی نداشتم درباره این موضوع مطلب کوتاهی بنویسم. …
Read Moreکارگاههای کارآفرینی در یک نگاه: “کارآفرینی: از ایده تا اجرا” از موارد قابل توجهی که در گروه بحث در ارتباط با شرایط شغلی کتابداران بحث میشود، کم بودن درآمد کتابداران …
Read Moreگوشه و کنار از اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی(3) برخی از اخبار فعالیتهای اداره کل کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی در سال 1392-1393 به شرح زیر است: …
Read Moreآشنایی با گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه امام رضا(ع) در سال 1387 تاسیس شد. این گروه جزء اولین …
Read More